Monday, January 23, 2012

Tools Penting Untuk Gitar Anda

Tools Penting Untuk Gitar Anda

Malas betol nak bekemas2 dalam blog neh, same jugak macam bilik haku.. huh! ntoh ler.. tuh pasal bile hangpa2 mai blog aku, n3 yang samer jugak terpampang kat depan ni kan?? tuh maksudnyer kemalasan telah menghantui diriku.. ^_^..

Bukan ni sebenar aku nak publish n3 kali ney.. tengah2 jalan dengan abg Google, terjumpe pulok satu blog yang menglinkkan dengan satu website yang bagi aku sangat berguna la.. amende dalam website tuh? tools mencari chord guitar.. terbahek.. try dulu baru tahu..

Tak habes2 gitar je yang aku ngepek.. hak3.. almaklum, mende2 penting macam ni tak bahek kalau tau kongsi dengan orang2 kan? tambah2 korang2 yang sempoi niy.. selalu mai umah aku, tengok la online user kat tepi tuh, ber K2 dah kan? hihihihihihi....

Okeh.. ada ape dalam website tuh? korang boleh tengok sendiri kalau berminat, antara lain dalam website tuh, tools yang drang share :

1.) Guitar Tuner.
2.) Chord Finder.
3.) Guitar Care.

Ands... lain2.. korang tengok la sendirik, dah bagi pehe nak betih.. ^_^... ohh lupe nak bagi link.. boleh piey kat bawah ni yek?.. baik...

Share:

0 comments: