Tuesday, January 24, 2012

Free Script Float Facebook

Free Script Float Facebook

Dah lamer aku nyimpan URL nih dalam list update N3 terbaru aku nati.. masalahnye banyak keje kene siapkan, sampai nak uruskan rumah yang kedua ni pon dah tak sempat, kesian kat KBM besarang dan berabok dah aku tengok, apetah lagi kalau orang lain yang tengok kan? tak ke malu tuan rumah dia?

Abaikan rumahku yang berabok ni, okeh URL blog yang aku nak bagi tahu kat korang ni adalah satu mende yang best untuk dicuber maupun disimpan sebagai koleksi tutorial korang nanti. Ape ade dalam tuh ea? hah kan aku dah bagitahu tadi, tutorial.. so.. ade aku kisah? 

Secara singkat, tutorial dari blog yang aku jumpa nih sangat berguna bagi korang-korang yang rasa nak mencuba atau tercari-cari Script Float Facebook yang free alias gratis, terbeliok mate membace ea.. so kay.. untuk pengetahuan, Script Float Facebook nih dijual dan bukan buleh dapat free2 jer, so yang ni free? ape lagi..

Butsss... Script Float Facebook ni telah diedit oleh tuan rumah yang bahek hati nak jugak kongsi mende ni, kalau korang tak percaya Script Float Facebook ni masih dijual, boleh search kat internet.. ok ape, kite amik mende free tapi ada balikan pada tuan tanah? yela.. jasa dia bagi, ingat senang2 ke? 

Mulass nak membebel pepanjang.. korang buleh tengok link kat bawah ni.. serius aku cakap, Script Float Facebook ni Free, okeh? dan dah di testing pada KBM, hasilnyer 100% menjadik, cume tu jela, telah diedit sikit oleh tuan rumah.. ^_^..

Share:

0 comments: