Friday, January 27, 2012

Software Pencari Kod Gitar Fullversion Tutorial Berbentuk Video

Software Pencari Kod Gitar Fullversion Tutorial Berbentuk Video

3. Ikatan Perkahwinan :

Musa dan Muhammad menikah dan mempunyai anak, tetapi Yesus tetap menjadi bujang selama hidupnya. "Apakah hal ini benar?" saya bertanya kepada Dominee. Dominee menjawap: "Ya."

Saya berkata, "Karena itu Yesus tidak seperti Musa, tetapi Muhammad seperti Musa." -Admed Deedat, The Choice, hal... 13.

Diatas adalah dialog antarumat beragama yang dipelopori oleh Admed Deedat dan sorang Dominee. Antara lain mereka membahas masalah persamaan antara Yesus dan Musa, sedangkan dibahagian Deedat sendiri, mengatakan Muhammad adalah seperti Musa.

Tuh selingan jer.. saje2 nak ngupdate pasal Perbandingan Agama sikit... ^_^ sebenar nak publish satu software pencari kod-kod gitar yang efektif dan fullversion la, lagi2 dalam Mediafire kan? tahu dah korang.. butsss.. sopwer neh ramai yang dah tahu, dan aku rasa kalau krang yang dah x-pert pasal kod2@chord2 nih, tak perlu pown sopwer nih..

Sebab? ntoh ler.. hehe.. maybe newbies jer yang pakai kowt.. yelah baru nak menceburi dalam satu2 bidang, kene la slow2, kene ada banyak bantuan, dorongan, skongan dan macam2 la.. same jugak macam sopwer nih, membantu kan? okeii.. bagi yang berminat nek mencuber.. buleh la donlod file dia kat bawah ea.. 

Nama software ni? Chord Pickout Fullversion. Dah penah dengo? tapi tak penah try? okeh this time u must try Chord Pickout Fullversion ^_^ opss luper nak bagitahu, tutorial berbentuk video cara menggunakan Chord Pickout Fullversion aku sediakan kat bawah.. made by me la :)


Share:

1 comments:

Hunnam said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com