Friday, July 13, 2012

Engine Promoter Yang Mudah Dan Berguna

Selain dapat sen dari LoginWang.com.. boleh manfaatkan jugak fasilitas yang disediakan oleh owner website tersebut. Fasilitas yang dimaksudkan di sini adalah, engine promoter, di Loginwang mereka (admin) menyediakan fasilitas ini demi untuk memberi keselesaan kepada pengguna terutama mereka yang mencari engine promoter yang boleh diguna pakai dengan mudah dan sempurna.

Program terbaru dan Pertama di Malaysia!
 Hanya dengan login sahaja boleh dapat wang. Daftar Percuma.
Hadiah menarik lagi. Ada iPhone, DELL Laptop, Vivaz Sony Ericsson.
Jadi yang terawal. Saya telah berdaftar di sini




Cara menggunakan engine promoter ini sangat mudah, memerlukan sedikit kredit di account Loginwang untuk mempamerkan banner yang dipromote. Biasanya account di Loginwang bertambah dengan aktiviti login setiap hari di Loginwang, makin tinggi tingkatan seseorang di Loginwang, makin besarlah jumlah harian setiap login.

Bagi pengguna atau sesiapa sahaja yang ingin mencuba menggunakan fasilitas engine promoter di Loginwang, sila daftarkan diri anda DI SINI. Sebarang pertanyaan atau kemuskilan, sila bertanya di bahagian comment atau untuk lebih privasy boleh hantarkan soalan dan emailkan di duad1989@gmail.com. Admin hanya akan menjawab soalan yang dianggap rasional dan berkaitan Loginwang.com.
Share: