Monday, November 28, 2011

Tips Body Tegap ~Latihan Otot Bahu~


Tips Body Tegap ~Besarkan Otot Bahu~lame dah tak buat tips body tegap, almaklum busy semedang, ntah buat ape ntah.. bagi yang ikut dari setiap video tutor yang aku kongsikan dulu, rasanya kalau dilihat sekrang mesti ada perubahan walaupun skit kan.. aku tak percaya kalau langsung takde perubahan.. yelah maksudnyer bukan main angkat jer Dumbbell tuh, kene la jaga sikit.. buat yang terbaek la.. concentrate.. hah.. musti boleh punye la..

Member au ada tanya, eh boleh ke aku yang keding ni nak pi GYM? yela buat ape pegi kalau langsung takder perubahan kan? tuh la silapnyer orang, mind set kata "putus asa", tu bukan prinsip kite kalau nak sesuatu benda.. betol x? semua orang pon macam tuh.. kalau nak sesuatu, mesti la kene ada usaha, praktikal, keyakinan barulah berjaya..

^_^.. kadang bengang jugak.. balik pada point, aku nak share lagi video pasal body tegap neh.. dah lama up kat Youtube, tapi belom post-post pon lagi.. video singkat kat bawah tu akan mengjarkan korang bagaimana cara menggunakan Dumbbell sebagai tekanan di bahagian otot bahu.. kirenye, video ni mengajarkan untuk besarkan bahu, keluarkan otot bahu.. sampai sekarang, otot bahu aku macam nak xnak je kuar, ekkeke.. bukan ape, aku malas nak buat bahagian bahu.. lebih tumpukan bahagian lengan, bicep, dada.. ^_^..

Video Tutor Shoulder Tranning


Credit :
Share:

0 comments: