Sunday, November 27, 2011

Tips Up Visitor Dengan Keyword

Up Visitor Dengan Keyword

Guys.. antara lain sebab buat blog, korang mesti nak fames di mata setiap search engine kan? SE yang paling sering digunakan adalah SE Google.. bayangkan kalau pada page yang pertama, ada blog korang? pergh menarik kan.. tapi nak dapat blog kita terlistkan pada page pertama Google bukan perkara mudah.. penah kakak aku tanya kat aku, macam mana nak buat satu blog ni ter index di page pertama Google.. memang bukan perkara mudah dan aku bukanlah senior dalam blog2 nih.. korang lebih hebat..

Tapi aku cume nak kongsi antara banyaknye cara untuk blog kita diindex oleh SE Google atau SE yang lainnya, mudah jer.. korang hanya perlu BOLD kan keyword yang rasanya penting, orang cari, contoh macam post korang pasal :Toyota Altis 2012:

First.. korang kene la buat n3 pasal tu, dan cube banyakkan perkataan dari :Toyota Altis 2012:, kemudian yang penting sekali adalah BOLD kan perkataan :Toyota Altis 2012:.. hah.. tak percaya kan? aku ada sediakan contoh kat bawah dalam bentuk video.. keyword sangat penting dalam penulisan, kalau dia nak di Index oleh SE la kan, dan banyak cara lagi untuk korang tingkatkan visitor di blog korang, dan perhatikan, musti ada perbezaan dari sebelum2 ni..

Untuk contoh keyword tentang keyword yang dicari orang tentang :makcik sedap:, walaupun tu berbau lucah, tapi Google telah listkan aku jugak sebagai pencarian yang utama walaupun n2 aku tentang :maksik sedap: tuh just kaitan dengan makanan jer.. ekekeke.. tak sangka lak aku.. kesimpulan dari yang aku nak g tahu korang kat sini adalah KEYWORD.. KEYWORD yang telah dibold akan dipandang oleh SE2 sebagai suatu yang penting.. ^_^.. mudah kan? Just Bold JEP..

Weits! korang tahu ke BOLD tu ape? BOLD bermaksud TEBAL.. paham? ^_^..

Contoh Penggunaan Keyword Yang Di Bold Akan Di Index Oleh Google


Credit : 
Share:

0 comments: