Friday, December 16, 2011

Tarik Traffic Dari Gmail Friend Connect


Pernah terpikir tak nak tarik traffic dari Gmail? mungkin segelintir dari blogger dah tahu cara ni, tapi rasanyer masih ramai lagi yang tak tahu cara ni adalah antara cara yang berkesan untuk tarik follower ke blog kita, follower banyak tapi tak kenal, tak mesra, buat ape kan? so.. gunakan kesempatan ni nak saling promote2 sambil eratkan lagi persahabatan antara blogger sedunia.. amboi.. ^_^ 

Tarik Traffic Dari Gmail Friend Connect

Secara rambang, cara ni lebih difokuskan pada banyaknyer jumlah follower di blog kite, contoh kita ada 1000 follower, paling2 kalau guna cara ni, mesti ada antara follower kita yang tertarik nak baca n3 kita yang terbaru, buat ape banyak 4lower tapi sekor pown tak tahu yang dia penah follow blog kite? tak gitu.. 

Banyak cara korang boleh tarik pengunjung datang ke blog korang, antara lain yang jarnag orang guna adalah dengan Gmail.. aku dapat 1-3 jer email dari 4lower aku yang menggunakan fasilitas email, berguna woo.. tapi yang peliks, ada jugak 4lower aku cancel subscribe dia pada blog aku, maybe bosan dengan email dari aku kowt.. tak pelah, lain orang lain cara.. yang penting, niat aku bahek kan? ^_^.. 

Tutorial cara menggunakan Gmail sebagai alat untuk menarik pengunjung aku sediakan dalam bentuk video.. malas nak nulis dan aku suka video, ekeke.. korang tengok sekali dah paham.. dun wury.. ape2 pon, lepas tengok, komen n like yer.. hehehe..

Link Here To Gmail : 

Download TXT : 
Share:

0 comments: