Monday, January 2, 2012

Belajar Pluking Gitar Guns And Roses ~Dont Cry~


Jom belatih pluking lagu Dont Cry Guns And Roses.. ni n3 yang malas namenyer, haha.. tapi takper, ada baik dia.. korang dapat ilmu, aku pown dapat ilmu, same2 dapat.. manfaat dengan tak jer..

Chord dia mudah, tali E fret ke 3 (B), pastu pluking Am Dm G, sambung terus tali A fret 3 dan 2 (C dan B).. untuk pluking.. just petik dari tali A D G B E B G.. petik kebawah terus naik ke atas tanpa petik dua kali tali E..

Belajar Pluking Gitar Guns And Roses ~Dont Cry~

Tak paham? tengok la video ok.. tapi tutorial dalam tu aku just tunjuk chord dia, time petik aku tak tunjuk ok.. praktik jer pluking dari atas sampai bawah A D G B E B G dari bawah (B G)..

Maybe aku nak buat tutorial CARA TUNE GITAR dari yang aku belajar dan praktiskan sendirik.. tapi tulah.. rase macam malas pown ada ^_^ hak3.. sebenar mudah je cara nak tune dia, hehehe..
Share:

0 comments: