Saturday, March 24, 2012

Al-Quran Dan Bible Chm Version. Best!!

Al-Quran Dan Bible Chm Version
Gambar : Abg Google

Aku nak share mende bagus untuk korang rini, tapi lebih khusus pada mereka2 yang minat dalam bab agama.. tetambah amik kos Perbandingan Agama, rasanyer software nih sangat berguna bagi korang yang rasa berminat dengan kajian2 tentang agama nih.. opss.. bukan software, nih lebih kepada Ebook, atau produk digital. Nama dia, Al-Quran Chm Version dengan Alkitab Chm Version.. amacam ada teringin nak guna tak? kalau rasa teringin atau yang memerlukan.. i think u must try this la. Ape salahnye kalau kita download Quran digital siap dengan terjemahan lagi, simpan dalam laptop korang? sape tahu dari niat baik tu kite ditempatkan Allah di syurga? whos know? hah.. pahala itu mudah.. ape jer mende boleh buat pahala.. aku taknak sembang panjang lebor.. kalau korang rasa Ebook ni penting buat korang, aku dah share free kat bawah..tinggal download jer.. ^_^.

Penggunaan Ebook@Produk Digital nih sangat mudah.. dah selesai download, korang boleh cari ape jer berkaitan dengan sesuatu dalam Quran atau Bible, contohnye tentang bersedekah, klik button Search, then taip key "Sedekah", click enter button.. betimbun keluar, biasanya result dia mesti ada.. aku dah try, lagipon aku pakai software nih sebagai alternatif aku carik bahan untuk tesis aku.. "Konsep Moral Dalam Islam Dan Kristen".. best kan? banyak la ngko best.. ponin carik bahan, tambah2 belah Kristen.. kene survey la pulak library drang.. malas2.. 

Download :


Kalueee rasa P.D kat atas tuh bermanfaat, silekan lah share kat mane sekalipun.. tak payah bagitahu aku pon takper.. yang ponting ada sumber dn linkkn blog ni.. terbaek.. ^_^..
Share:

0 comments: