Friday, March 23, 2012

Kode Gitar Iklim Bunga Emas ~layanss~

Kode Gitar Iklim Bunga Emas ~layanss~
Gambar dari Abg Google

Boring2.. layan Iklim Bunga Emas jom ^_^.. bukan dongau, tapi aku nak share chord gitar Iklim Bunga Emas sekali dengn file Gp. Korang pon tahu Gp tuh function dia apa, so tak perlu aku terang panjang lebar, bagi yang takder software Gp, boleh lah search dengan keyword "Guitar Pro 6 Mediafire Blogspot" berterabor blogger share.. korang je yang malas nak amik tahu, lepas tu kata aku sombong.. ^_^.. kat bawah aku share Chord Iklim Bunga Emas, file Gp Iklim Bunga Emas dengan Mp3 Iklim Bunga Emas, nak mudah, download jer semua, settle masalah.. main dengan Pluking okeh, pluking style macam lagu Gun And Roses - Dont Cry.

Download From Mediafire :

IKLIM - Bunga Emas Kode Gitar.

F#       Bm           F#                 Bm
 Apa ertinya _ Bunga emas yang ku beri dulu
       F#        Em         A                   D
Dikembalikan semula _ Dikau pun berpaling terus pergi
F#                G          F#        G              F#
 Rasa dihina membuat aku merasa _ Kasihku tiada berharga

F#        Bm           F#                  Bm
 Apa maknanya _ Bunga emas yang engkau miliki
        F#             Em       A            D
Bila engkau mengirim erti _ Rupanya aku dibenci
F#                 G                F#
 Tergamaknya _ Kau biarkan bunga cinta
     G             F#         F#         Bm
Terbiar pudar warnanya _ Dulu gemilau purnama

  Bm                   Em
Rupa-rupanya hadirmu cuma bersandiwara
    A                        D
Tak lena tidurku Sering mengenangkan wajahmu
        F#
Duhai sayangku

 Bm                  Em
Aku disini Tercari cari warna pelangi
  A                             D
Hanya yang kutemui malam yang sunyi tidak berseri
      F#
meranalah

          Em                          Bm
Masihkah ada haruman rindu _ Nirmala emas dulu kau puja
         Em                       F#            G        F#
Pabila sepi datang melanda _ Ku merindu percintaan bagai dulu

        Bm         F#                Bm
Apa ertinya Bunga emas yang diberi dulu
       F#        Em       A                   D
Dikembalikan semula Dikau pun berpaling terus pergi
         F#      G          F#      G              F#
Rasa dihina membuat aku merasa Kasihku tiada berharga

         Bm         F#                  Bm
Apa maknanya Bunga emas yang engkau miliki
       F#                Bm
Bunga emas yang kuberi dulu
Share:

0 comments: