Sunday, March 25, 2012

Cara Follow Blog Orang Yang Tak Bagi Link

Cara Follow Blog Orang Yang Tak Bagi Link

Cara untuk follow balik orang yang follow kite, tapi tak balik link pada Shoutbox.. banyak kali terjadi, sejak dua menjak nih ada jugak blogger yang follow blog aku tapi tak bagi link ke blog dia.. untuk aku balas balik jasa dia, dan boleh jugak sharing2 ilmu.. aku follow dan bagitahu "we a friend" hehehe.. maybe aku kurang beramah mesra dengan blogger lain, yelah.. banyak lagik keje yang perlu den settlekan.. lagipon, my blog ni tempat aku share segale macam ilmu yang terdetik aku nak share.. software of cos la kan..

Yap.. jadiknyer.. nileh aku nak share, camne cara untuk follow orang yang tak bagi link pada kita? mudah jer sebenar step dia dan simple, rasa ramai dah tahu.. tapi tetap jugak den nak bagitahu.. ilmu jangan disecret? dosa2? okeh aku malas nak buat tutorial dalam bentuk tulisan.. sebab kat sini aku nak bebel jer kat korang.. kikiki.. ada aku buat tutorial dalam bentuk video kat bawah.. usha2 lah yer.. jangan lupe LIKE @ ThumsUp.. tapi kalu ada jugak yang nak request tutorial dalam bentuk tulisan.. buleh jer.. ^_^..

Cara Follow Blog Orang Yang Tak Bagi Link

Share:

0 comments: