Wednesday, March 14, 2012

Cara mengetahui siapa Unfriend di Facebook

Cara mengetahui siapa Unfriend di Facebook

Cara mengetahui siapa Unfriend di facebook sangatlah mudah, yelah sebab aku terjumpa yang mudah so mudahlah cara dia hahahaha.. dan terjadilah sebab post aku yang terbaru pasal cara mengetahui siapa unfriend di facebook. Aku tak pasti ada software untuk tahu siapa unfriend di facebook atau cara lain, sebab cara yang aku dapat ni adalah dengan menggunakan scripts atau addon, yap tentunyer tutorial ni untuk pengguna firefox, untuk browser yang lain aku rasa boleh jugak, maybe step dia beza sikit.. cara dia? nanti lah dulu, tunggu aku habis bebel dulu baru aku gtahu okeh? ^_^

Not important sebenarnyer, tapi nape mesti unfriend? kalau betollah ada kawan korang yang unfriend korang.. dalam FB aku still takde orang unfriend aku lagi, dan bukan itu terbukti aku nih baik atau ramah ke ape, tapi ada la jugak nampak keeratan antara aku ngan kawan2 aku.. butssss.. still jadi permasalahan dalam otak aku, penah jugak dulu aweks lama aku pi remove aku dalam FB friend list dia.. aku penin, aik.. takkan sebab marah sampai unfriend? simple jer cara dia, tapi bile dah unfriend umpamanyer antara aku dengan dia dah over, takder ape2 kaitan.. padahal istilah pakwe makwe ni bukan sah pon, yang sah tu istilah sahabat.. so? 

Aku pikir jugak, sebenarnyer dia unfriend aku sebab mad me atau nak putuskan hubungan saudara seislam? wah walaupun ayat aku agak ilmiah, tapi aku still rock slamber haha.. same jugak macam kes2 geng2 yang unfriend korang dalam FB friend list drang, cube pikir balik, niat sebenar drang tu ape ea? jangan pikir musuh tetap musuh melainkan satu hari nanti kite pasti memerlukan die, lumrah alam beb standard lah tu.. ada hikmah dia Allah tetapkan macam tu.. okeh la kata unfriend sebab dia marah, tapi ape lah salahnye bincang baik2 sebenar masalah tuh, bukan settlekan dengan unfriend kat FB.. nak tergelak pon ada aku, macam tak matured jerk.. kah3..

Aku bebel macm nenek tua sebab, ada kes sorang kawan aku.. yelah se room ngan aku, silap sebelah bilik.. ada la dia citer kat aku yang kawan dia ni remove dia kat FB, aku gelak lah!! bukan ape, macam budak2 jer remove2 nih.. haha. takpe lah kan.. tu yang sampai skang aku terdetik nak carik cara tahu sape unfriend Fb kite, aku bagi la pendapat kat dia, ko lantakkan jer dia.. cube pikir, kalau kita layan sekalipun, ape yang ktia dapat? tu lah yang aku cakap tadi, ape la salahnyer kalau slowtalk molek2? kan settle.. mintak izin nak remove, lagi gentle.. hahahahaha.. tuh lah, kesimpulannyer.. pikir dan niatlah mende kerje korang lakukan sekalipun, jangan pikir skang jer.. pikir kedepan terus.. pasti berjaya ^_^..

Cara mengetahui siapa Unfriend di facebook :


Ikut segala aturan yang telah disediakan dalam website tersebut, dan DONE! easy and simple.. kalau rasa agak kurang paham dengan bahasa Inggeris, silakan ke sini >> http://translate.google.co.id/  , jangan malu untuk mengakui, yang penting ape yang korang buat tuh tak salah dari segi hukum islam maupun hukum alam maya.. keh3.. kalau agak pening @ tak tahu cara untuk install scripts nih, boleh tanya di bahagian comment okeh guys! gudluck!
Share:

1 comments:

Unknown said...

oooooooohh
terima kasih