Friday, April 5, 2013

UMK - UKM - IAIN - BEMA = Belom Siap Da

UMK - UKM - IAIN - BEMA = Belom Siap Da

Tu design yang aku buat (jacket program UMK - UKM - IAIN - BEMA) selame 3-4 jam depan laptop.. hahah! walaupun nampak simple, tapi tulah yang akan di pakai oleh manusia yang bernama "orang". So ape kesah orang nak kate ape, yang penting aku dah jalankan tugas yang diamanahkan kepada aku.. selagi boleh den bantu, insyallah takde den bantu punyo..

Apesal ada UMK - UKM - IAIN - BEMA tu wadud? tanye aku pulak.. nak tahu lebih lanjut, tanyelah pade yang lebih arif bab-bab nih, aku malas nak penin pikir tu nih, walaupun aku tersenarai dalam program Titian Muhibbah Study Tour To Malaysia tuh, tapi aku tetap takmoh penin untuk jadi ketua KD atau seangkatan dengannye, so aku setuju lah dengan keje desinger nih. Lagipun aku banyak mase kat umah. (^_^)

Tuk maklumat lanjut, boleh lah tanye pade beliau (FACEBOOK ID) yer.. jangan tanye aku pless, sebab lau kome tanye aku, kompom dah aku jawap, hg tanye lah pada yang lebih arif.. keh3.. sebab, aku pegi sane pon untuk tambah ilmu pengetahuan sambil-sambil jalan makan angin dengan junior aku (keh3).

Tuk pengetahuan, jacket tuh tak complete lagi.. aku kene bagi gambaran dulu, kot-kot ada masukan tuk perbaikan? owh takde? dah OK? pergh.. alhamdulillah (^_^) boleh jugak emailkan saranan, masukan, kritikan anda di EMAIL ini.
Share:

2 comments:

nafy said...
This comment has been removed by the author.
Dzasc Skachers said...

@nafizah md padzin:

maksudnye????