Thursday, May 26, 2011

Wajib baca. Penghinaan terhadap Islam.


Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara
12:08 am on May 26, 2011

Siapakah Illuminati yang sebenar? Mari kita siasat! Sebenarnya, Illuminati ialah pertubuhan konspirasi yang penuh dengan ajaran setan yang sesat. Antara ajaran setan yang paling sesat di dunia ini ialah ajaran yang berusul dari padang pasir sial Arab, yakni ajaran babi Muhammad yang penuh dengan perkara lucah dan sial, yakni Islam. Islam bermaksud “berserah” bukannya aman damai. Konsep aman damai yang dimaksudkan dalam Islam ialah, demi sesungguhnya kosep aman itu boleh dicapai dengan satu jalan setan, yakni, dengan cara kita menyerahkan diri kita sepenuhnya, memberi kuasa kepada rekaan babi Muhammad (Allah swt), mejadikan diri kita sial dan keji, yakni dengan menghambakan diri kita kepada setan yang bertopengkan tuhan yang bernama Allah swt. Islam ada jalan masuk tetapi tiada jalan keluar (kalau nak mampos, beranilah keluar). Ini sebiji macam konsep yang kita tahu tentang Illuminati dimana mereka mengucapkan perjanjian untuk taat sepenuhnya kepada prinsip-prinsip Illuminati. Sampai sekarang kita tak tau saper sebenarnya Illuminati. Jika kita membuat deduksi logik, dengan serta merta kita boleh lihat dan sedar bahawa inilah dia pusat yang terpenting sekali yang diasaskan oleh pertubuhan Illuminati!!


Hari ini Allah swt tengah murka pada seluruh kaum Adam terutamanya umat kesayangannya, yakni umat Islam yang telah jauh sesat. Maka, Allah swt menurunkan bala yang setimpal di Masjidil Haram di kota Mekah Al-Mukaramah, megeluarkan jerung raksasa yang lapar dari perut bumi. Kota Mekah dilanda banjir dan pengunjung-pengunjung beribadat sekeliling baitullah digigit dan dinyonyot sepuas-puasnya oleh binatang peliharaan Allah yang istimewa ini! Allahuakbar!!

Artikel asli di sini.

Bagaimana perasaan korang bila dah baca blog dia? sebagai ummat Islam yang betol2 radikal (extrem) mesti terasa sangat tercabar.. Mekkah dan Nabi tersayang kita Muhammad telah diperlecehkan begitu sahaja. Walaupon kita ni bukanlah duduk sezaman dengan Nabi, tapi betapa kuatnya pengaruh kasih sayang kita pada Nabi dah bertahun2.. ye dak? bohong la korang tak rasa.. kalau tak rasa, cube tengok komen2 kat blog suspek tersebut.. banyak kan? sume berbau caci maki.. kalau boleh nak tu la.. nak ni la.. tu tandanya, walau kita ni ranggi.. rockers.. tapi bila hina Islam, mai sini.. sebab tu adalah muruah bagi seorang ummat beragama Islam. Macam tu jugak dengan penganut lain.. kalau kita pi caci maki Tuhan drang.. tak kene pelempang sebijik? macam tu lah..


PS : Jadi.. ni menurut pendapat wadud la, setelah terpikir2, dari pukul 6 AM tapi sampai la habis kelas pukul 2 PM pasal penghinaan secara terang-terangan pada Islam ni. Boleh tak wadud kata ni hanya provokasi? atau sengaja buat2 kontroversi? dalam buku AWAS, BIBEL MASUK RUMAH KITA tulisan Tim Fakta di Indonesia atau anti murtad, beberapa pastor Kristen telah diarahkan untuk mengKristenkan ummat Islam. Tidak kira sape orang yang diKristenkan tersebut, mungkin dikususkan pada umur2 yang dah boleh mengenali agama. Singkatnye.. seorang pastor telah berjaya memikat hati seorang janda beragama Islam, pada awal perkenalan mereka.. si pastor hanya bercerikan tentang kebaikan Islam dan kejernihan dalam Islam. Tapi.. setelah lama perkenalan mereka, si pastor mula perlahan mengubah haluan ceramahnya kepada aliran Kristen. Hanya berdalilkan mengikut quran secara tidak sempurna (pendek2) lalu melogikkan fikiran si janda tadi sehingga si janda tersebut hampir 100% masuk ke Kristen. Mujur adiknya sempat menghubungi Tim Fakta mengenai tingkah kakaknya, dan setelah Tim Fakta berkunjung ke rumah si janda tadi. Selesai lah masalah pemurdatan dari pastor tersebut, selamatlah si janda dari tusukan duri yang sungguh kecil yang akhirnya akan mereka sehingga ke jiwanya.

OK.. dari cerita tadi, wadud nak gambarkan pada korang.. kalau seseorang ingin memurtadkan orang lain, cara yang sangat efektif adalah dengan cara halus. Seperti Freemason, Illuminati dan lain2. Group di bawah pertubuhan mereka yang ada sehingga sekarang, famous di Malaysia dan di mana yaitu adanya etnis Punk, Skinhead, Nazi, dan macam2. Tapi bila kita tengok balik pada ayat2 suspek (makcikhajjah) itu disengajakan, hanya menginginkan kontroversial dari pihak Muslim, mungkin saja dia mendapat perlindungan di bawah puak2 Yahudi? wang yang banyak? korang sendiri pun tahu, dunia maya ni siapa yang berotonomi? Yahudi! Yahudi tu kalau korang nak duit.. buat lah macam ni, lagi2 korang join Freemason, mintak ape jer dah dapat. pernah tengok citer The Skull? haa.. tulah Freemason.. awal2 dia bagi kita macam2, last dia suruh bunuh budaya kita sendiri. Sanggup ke korang nak bunuh ummat Islam? same jugak dengan kes ni.. boleh jadi kan? tak de menda mustahil hidup kat dunia ni kalau betul nakkan dunia.. tersangat mudah, tambah lagi dengan jalan yang haram.. huh.. click jer.. dapat la sume..


Sekarang korang boleh masuk pada web dia.. tengok sendiri komen2 yang dilontarkan oleh Muslim2 Malaysia, mungkin ada jugak dari Negara lain.. 80% sudah berjaya si suspek menaikkan kemarahan drang, lagi 20% wadud tengok komen yang masih bersifat sabar dalam kemarahan. Bukan ape, bagi wadud la kan.. kalau dah macam ni web dia? kita sebagai Muslim terhormat, tak payah la maki2 hamun dia tu.. buang masa korang je.. lagipun kita bukan tau sape sebenar dia.. indentiti tak jelas, nama pon dalam dunia maya.. mana nak cari kan? bukan nak kata wadud ni baik.. tapi korang yang lagi berpengehuan dlaam hidup ni mesti lagi hebat.. tu la yang wadud nak korang kongsikan pendapat korang.. efektif ke cara kita ni? dok kata nak bunuh, nak cari la, caci maki habis2san.. kat situ si suspek dah berjaya dan boleh mengatakan bahwa Muslim era kini suka caci2 ni.. tapi buat idak jugak. Nak ke title tu ada pada kita? cube kroang selidik betul2 ape sebenar yang suspek tu nak? wadud baca sekali jer blog dia.. hum.. bukan nak kata hebat, tapi dah boleh baca orang2 macam ni.. terus terang menghina Islam. tak payah lain dan amik tindakan dengan membuat laporan pada pihak yang berwajib.

Kalau ikut kan hati ni.. memang wadud nak nak caci maki, tapi ape dapat? kalau kita ikut thread di blog dia.. kita komen dan dia balas.. tambah lagi sakit hati.. so, bagi wadud nak komen sebagai memberi pengajaran tak per.. doakan dia, tapi jangan sampai mencarut2.. tu dah bukan nilai murni dalam Islam. Dan boleh jadi jugak beliau ni bukan orang Islam sebab langsung tak de sensor sikitpun kan? Konklusi dari sume ni.. rasa korang sendiri faham inti dari koreksi2 wadud kat atas.. hope korang sume berfikir positif ea.. hehehe.. sebab insyaallah wadud jugak inginkan dunia Islam yang sebenar menjadi kekuasaan terbesar kat dunia ni.. baru betol.. satu lagi, korang boleh juga letakkan pandangan2 korang.. kita bincang sama2 kes2 macam ni.. nak biar memang tak boleh sebab dah menjadi kewajipan kita sebagai ummat islam.. tapi bukan dengan kekerasan melainkan dengan kebijaksaan seperti cerdiknya Muhammad S.A.W.
Share:

0 comments: