Friday, March 15, 2013

Tips-Trick Lajukan IDM Tutorial Bergambor..

Setelah boring melanda, barulah rase nak update blog, bile pulak dah bukak new page.. terase pulak macam takde idea nak tulis.. macam-macam, so aku nak wat post pasal tips-trick lajukan IDM.. mane pulak datang idea nak buat tutor nih? yelah sebab aku tengah download dan connection agak lembab, ada lah beberape trick yang boleh korang cube tuk lajukan IDM hampe..

Tips-trick lajukan IDM :


Tips-Trick Lajukan IDM
Klik gambo untuk besokan die

Tips-Trick Lajukan IDM Tutorial Bergambor..
First tutorial How To Speed Up Your IDM

Tutorial aku sediakan dalam bentuk GIF.. so usha la molek2 deh.. jangan mare, malas la pulak nak buat tutor dalam bentuk word, so the best way.. tuk orang yang malas cam aku, tu lah resultnye..

Tips-Trick Lajukan IDM Tutorial Bergambor..
Second tutorial How To Speed Up Your IDM

The next tutor is.. korang kene edit di bahagian regedit.. sile peratikan betoi-betoi supaye korang tak penin nanti.. ok? agak tak nampak, klik jer GIF tu untuk besokan die.. hehe..

The basic is.. connection korang pon kene lah kuat, takkan la connection lembab, boleh cecah sampai 2-3 ratos kan? software2, edit2 sana sini tu hanya tuk support jerk.. memang akan ada perubahan kalao hampa cube mende yang aku dah cube nih, walaupun pakai modem@BB.. ada la perubahan cikit, tapi takde lah sampai 1 MB kan? hidup ni mesti logik bro sis (^_^)
Share:

0 comments: