Wednesday, January 11, 2012

Salasilah Nabi/Rasul

Salasilah Nabi/Rasul


Aku ada baca satu buku tajuk Sejarah Agama Yahudi (Dr. Muhammad Khalifah Hasan) yang membahaskan sejarah awal mula Yahudi, secara detail mengenai Yahudi dan sebagainye la..

Jadi kaitan dengan aku nak kongsi Salasilah Nabi/Rasul kat atas tuh, aku cume nak mencari kepastian dari banyak sangkaan buruk orang atau salah paham orang terhadap salasilah @ keturunan Nabi ni, tertutama bile aku baca buku Sejarah Agama Yahudi ni.. panduan kat atas tu sangat penting.

Korang kalau ada masa, tengok2 la balik salasilah nabi/rasul utusan Allah ni.. masa untuk makan, minum, sembang ada jer.. tapi ni sikit punya hal pon tak boleh nak luang ke? hehe ^_^.. bukan marah, nasihat.. 

Satu lagi, kalau korang dah Open In New Tab pada gambarajah atas tu tapi tak jugak besar atau kabur, aku dah uploadkan gambar tuh pada Mediafire, so download jer dan boleh bukak besar2 dalam lappy korang ea.. nak seribu daya, taknak seribu dalih ^_^..
Share:

0 comments: